Clienţii ING Pay şi-au migrat pe telefon aproape jumătate din plăţile cu cardul
Aproximativ 45% din plăţile efectuate de clienţii ING care au instalat aplicaţia de plată cu mobilul -ING Pay- au fost migrate de pe card pe telefon, ceea ce arată că serviciile de plată cu mobilul nu reprezintă o funcţionalitate exotică, ci una folosită recurent de clienţi, explică Robert Anghel, head of mobile payments în cadrul ING Bank România.
„Faptul că 45% din plăţi sunt transferate pe telefon arată că ING Pay nu este un produs exotic, o funcţionalitate pe care o iau, o încerc şi apoi o dau deoparte, ci este un serviciu folosit zi de zi. În situaţiile în care clienţii nu plătesc cu telefonul am observat remarca următoare: este multă lume în spatele meu la casă, dacă nu o să meargă aplicaţia şi atunci clienţii aleg să plătească cu cardul. Clienţii trebuie să ştie că aplicaţia funcţionează la toate POS contactless din România“, a explicat Robert Anghel.