Clienţii ING Pay şi-au migrat pe telefon aproape jumătate din plăţile cu cardul

Autor: Anelis Baciu 01.04.2019

Aproximativ 45% din plăţile efectuate de clienţii ING care au instalat aplicaţia de plată cu mobilul -ING Pay- au fost migrate de pe card pe telefon, ceea ce arată că serviciile de plată cu mobilul nu reprezintă o funcţionalitate exotică, ci una folosită recurent de clienţi, explică Robert Anghel, head of mobile payments în cadrul ING Bank România.

„Faptul că 45% din plăţi sunt trans­ferate pe telefon arată că ING Pay nu este un produs exotic, o func­ţio­na­litate pe care o iau, o în­cerc şi apoi o dau de­opar­te, ci este un serviciu folosit zi de zi. În situaţiile în care clienţii nu plătesc cu telefonul am observat re­mar­ca ur­mă­toare: este multă lume în spatele meu la casă, dacă nu o să meargă apli­ca­ţia şi atunci clienţii aleg să plătească cu cardul. Clienţii trebuie să ştie că apli­caţia funcţionează la toate POS contact­less din România“, a explicat Robert Anghel.