Dacia, Banca Transilvania şi Digi, trei branduri româneşti au intrat în topul celor mai valoroase mărci din lume pe sectoarele lor

Autor: Cristina Roşca 01.04.2019

♦ Creşterea accelerată a valorii financiare a brandurilor românesti a fost determinată atât de evoluţia bună a întregii economii, cât şi de faptul că mai multe mărci au ajuns la maturitate.



Dacia, Banca Transilvania şi Digi sunt numele româneşti care au reuşit să îşi facă loc între brandurile de top din sectorul lor de la nivel internaţional, arată clasamentele companiei de consultanţă Brand Finance.

„Dacia este un brand emblematic şi cu norocul de a fi fost ajutat de grupul Renault să se extindă global, ceea ce îl face cel mai valoros brand românesc şi îl plasează constant în clasamentul mondial Brand Finance Auto 100. Anul trecut a ocupat locul 60, cu o valoare de 1.462 mil. dolari“, spune Mihai Bogdan, managing director Brand Finance România.