Agenţia de turism Hello Holidays a încheiat anul 2018 cu afaceri de 4 mil. euro şi estimează o creştere de 40% în 2019

Autor: Alexandra Cepăreanu 01.04.2019

♦ Programele de circuite cu autocarul au contribuit cel mai mult la creşterea cifrei de afaceri a agenţiei de turism.



Hello Holidays, agenţie de turism înfiinţată de Mădălina Bălăiban în urmă cu zece ani, a încheiat anul 2018 cu afaceri de 4 milioane de euro, în creştere cu aproape 50%, iar pentru anul în curs aşteaptă o creştere de 40% a cifrei de afaceri, a spus pentru ZF Mădălina Bălăiban, fondator al businessului.

„2018 a fost anul schimbărilor, în care s-a simţit o creştere substanţială a pachetelor de vacanţă vândute şi, implicit, a cifrei de afaceri, care a ajuns la 4 milioane de euro. Acum, la finalul primului trimestru, pentru 2019 plănuim o creştere cu 40%. Cred că este o estimare cât se poate de realistă ţinând cont de volumul de cereri şi rezervări înregistrat până în prezent”, a spus Mădălina Bălăiban.