Ioana Streza şi Alex Burlacu, doi antreprenori care schimbă felul în care cuplurile zic DA: Tinerii nu vor doar să bifeze achiziţionarea verighetelor, ci vor bijuterii care îi reprezintă

Autor: Roxana Petrescu 02.04.2019

Inelele de logodnă şi verighetele, deşi simbolizează cel mai complex sen­ti­ment, au avut ani buni în care mai toa­te arătau la fel, scrie revista După Afaceri Premium, suplimentul de lifestyle al Ziarului Financiar. Antre­pre­norii care în 2013 au lansat atelierul de bijuterii Contem­poria încearcă să schimbe însă acest lucru prin veri­ghete sau ine­le de logodnă cus­tom made, descoperind astfel un public numeros gata să spună DA altfel.

„În urmă cu 70 de ani, compania De Beers (specializată pe tot la­ţul producţiei şi comer­cia­li­ză­rii de diamanate - n.red.) lansa celebra cam­pa­nie de publicitate «A diamond is forever» (Un diamant este pentru tot­deauna - n. red.) prin care populariza ide­ea că fata trebuie cerută de soţie cu un inel de logodnă cu diamant, de pre­ferat un diamant cât mai mare, pentru ca el să-şi demonstreze iubirea“, spune Ioana Streza, antrepre­noarea care alături de Alex Burlacu a pus ba­zele, în 2013, atelierului de biju­terii Contemporia.