Compania de drumuri a statului se pregăteşte să construiască singură Centura Ocolitoare de la Mihăileşti, Giurgiu, după ce constructorul spaniol trage de timp de trei ani
Cu toate că proiectul nu presupune poduri complexe sau pasaje rutiere, ci doar două sensuri giratorii la capete, lucrările pe şantier sunt „invizibile“, neatingând nici măcar 40% după mai bine de trei ani de la începerea (teoretică) a lucrărilor, în ciuda dimensiunilor reduse ale proiectului.
Lucrările la centura de la Mihăileşti, Giurgiu, de pe drumul dintre Bucureşti şi Alexandria vor fi finalizate în acest an de Compania Naţională de Administrare a Infrastructurii Rutiere (CNAIR), după ce constructorul Copisa a ajuns la numai circa 30% grad de finalizare după trei ani de lucrări, la un drum de 3 km cu două benzi pe sens.
Proiectul a fost lansat iniţial în 2011 şi a fost oficial reluat în 2016, însă lucrările au avansat într-un ritm extrem de lent.