Mihai Pătraşcu, CEO evoMAG: Ne aşteptăm la o creştere de circa 50% a vânzărilor de produse pentru casă şi grădină în 2019

Autor: Alexandra Cepăreanu 02.04.2019

Retailerul electro-IT online evoMAG estimează pentru această primăvară o creştere a vânzărilor de aproximativ 50% pentru produsele din categoria casă şi grădină, ca urmare a scăderii preţurilor cu circa 20%, în fiecare an, şi a faptului că primăvara începe sezonul „grădinăritului” şi al muncii agricole, potrivit reprezentanţilor evoMAG.

„Ne aşteptăm la o creştere de circa 50% a vânzărilor de produse pentru casă şi grădină în 2019, urmare a scăderii preţurilor articolelor specifice categoriei, a diversificării ofertei şi a cererii mai mari. Am introdus această categorie pe evoMAG.ro în urmă cu 3 ani şi, în prezent, listăm peste 10.000 de produse la categoria Casă, Decoraţiuni & Bricolaj. Până la finalul acestui an avem în plan diversificarea ofertei cu peste 5.000 de produse ”, a spus Mihai Pătraşcu.

El a adăugat că cele mai vândute produse de la categoria casă şi grădină sunt utilajele care înlesnesc muncile agricole, astfel, motocultorul este cel mai achiziţionat produs fiind urmat de motosape, freze de zăpadă şi maşini de tuns iarba.

În medie, bugetul alocat de români pentru achiziţia de produse pentru casă şi grădină se ridică la suma de 1.200 de lei, fiind în creştere cu 30% faţă de anul 2018.