Pazo, afaceri de 1,7 mil. euro din importul şi vânzarea de plăci ceramice. Cosmin Păun, proprietar: Asistăm la creşterea preţului manoperei în construcţii. Dezvoltatorii taie din costuri, iar finisajele sunt primele

Autor: Alina-Elena Vasiliu 04.04.2019

Importatorul şi distribuitorul de plăci ceramice Pazo Group şi-a conservat cifra de afaceri în 2018, menţinându-se la nivelul de 1,7 milioane de euro.

„A fost un an normal, în aceeaşi linie cu 2017. Anul 2019 nu îmi apare încă foarte clar, nici local şi nici în context global, deci cred că ar fi prematur să vorbim de investiţii”, spune Cosmin Păun, directorul executiv şi proprietarul Pazo Group.

Piaţa de plăci ceramice este strâns legată de cea imobiliară, care atrage practic cererea de astfel de produse. În acest context, Pazo Group îşi adaptează oferta la tendinţele din imobiliare şi are în plan să lanseze produse la preţuri mai accesibile.