Cum s-au născut cele mai puternice branduri româneşti din construcţii: zece poveşti care au pus pe harta de business companii cu afaceri de sute de milioane de lei

Autor: Alina-Elena Vasiliu 05.04.2019

ZF a selectat zece branduri româneşti – fiecare din alt sector al domeniului mai larg al producţiei şi distribuţiei de materiale de construcţii – şi a căutat povestea din spatele numelui.

Inspirate de nume din propria familie a fondatorilor, de de­numiri de localităţi, de cuvinte în limba engleză sau rezultate din abrevieri referitoare la obiectul de activitate, compa­niile locale din do­meniul materialelor construc­ţiilor şi-au consolidat branduri puter­nice, unele cu istorii chiar şi de câteva zeci de ani.

Cele zece branduri incluse în analiză generează vânzări anuale cumulate de aproximativ 9 miliarde de lei (2 mld. euro) ţinând cont că nu toate companiile au anunţat rezultatele financiare aferente anului 2018.