Polonezii de la Blachotrapez au investit 1 mil. euro într-o fabrică nouă de ţiglă la Ploieşti şi au făcut afaceri de 15 mil. euro în 2018 în România
♦ Ţiglele metalice ale Blachotrapez se vând printr-o reţea de 25 de magazine ale companiei şi în 250 de puncte de distribuţie en-gros ♦ Compania a lansat şi un program de francizare, având până acum două francize deschise.
Blachotrapez, subsidiara locală a grupului polonez cu acelaşi nume, şi-a majorat afacerile cu 20% în 2018, ajungând astfel la 70 de milioane de lei (15 mil. euro) din vânzarea de ţiglă metalică şi accesorii pentru acoperişuri. Compania a deschis anul trecut o fabrică nouă în Ploieşti, care s-a adăugat celei pe care o avea deja în Baia Mare. Ca urmare, capacitatea totală de producţie a Blachotrapez în România a urcat la şapte milioane de metri pătraţi anual.
„În 2018, ne-am concentrat asupra dezvoltării unităţilor de producţie - am pus la punct fabrica din Ploieşti, finalizând o investiţie de aproximativ un milion de euro, şi am modernizat fabrica de la Baia Mare. Blachotrapez România a înregistrat anul trecut o cifră de afaceri de aproximativ 70 de milioane de lei (circa 15 mil. euro - n. red.), în creştere cu aproape 20% faţă de anul anterior. În ceea ce priveşte profitul, ne-am axat pe reinvestire pentru dezvoltarea companiei, în principal în fabrica de la Ploieşti“, spune Jaroslaw Turczynski, CEO Blachotrapez România.