O antreprenoare din Oradea aşteaptă afaceri de 2 mil. lei din producţia de suplimente şi produse alimentare naturale
Brandul Phenalex, pus pe piaţă în 2010 de antreprenoarea Simona Bişboacă, sub care sunt realizate suplimente alimentare, cosmetice, dar şi produse alimentare din ingrediente naturale, a ajuns la vânzări de 1,6 mil. lei în 2018, în creştere cu 14% faţă de anul anterior. După ce anul trecut a adăugat o gamă nouă de produse alimentare, antreprenoarea şi-a propus un target de vânzări de 2 mil. lei pentru 2019.
„În 2018 am intrat cu o gamă nouă pe partea de produse alimentare, am făcut o dulceaţă diferită faţă de ce există pe piaţă deoarece conţine doar fructe. Practic am luat tradiţia de procesare a fructelor înainte de apariţia zahărului rafinat şi am folosit tehnologia de astăzi. Există cerere, momentan majoritatea vânzărilor se desfăşoară prin online“, a spus pentru ZF Simona Bişboacă, acţionara companiei.