O antreprenoare din Oradea aşteaptă afaceri de 2 mil. lei din producţia de suplimente şi produse alimentare naturale

Autor: Georgiana Mihalache 09.04.2019

Brandul Phenalex, pus pe piaţă în 2010 de antreprenoarea Simona Bişboacă, sub care sunt realizate supli­men­te alimentare, cosmetice, dar şi pro­duse alimentare din ingrediente na­turale, a ajuns la vânzări de 1,6 mil. lei în 2018, în creştere cu 14% faţă de anul anterior. După ce anul trecut a adăugat o gamă nouă de produse alimentare, antrepre­noarea şi-a propus un target de vânzări de 2 mil. lei pentru 2019.

„În 2018 am intrat cu o gamă nouă pe partea de produse alimentare, am făcut o dulceaţă diferită faţă de ce există pe piaţă deoarece conţine doar fructe. Practic am luat tradiţia de procesare a fructelor înainte de apariţia zahărului rafinat şi am folosit teh­no­logia de astăzi. Există cerere, momen­tan majoritatea vânzărilor se desfă­şoa­ră prin online“, a spus pentru ZF Simona Bişboacă, acţionara companiei.