Asigurătorul de viaţă Aegon a vândut poliţe în valoare de 96 mil. lei în 2018, în creştere cu 22%

Autor: Anelis Baciu 09.04.2019

Asigurătorul de viaţă Aegon Ro­mânia, parte a grupului olandez cu ace­laşi nume, a închis anul 2018 cu un volum al poliţelor vândute în valoare de 96 milioane de lei (20,6 mil. euro), în creş­te­re cu 22% faţă de 2017. Spre compa­raţie, vânzările totale de asi­gu­rări de viaţă au crescut cu circa 4% anul trecut.

„Piaţa de asigurări de viaţă a avut un parcurs interesant în 2018, fiind influenţată pozitiv de creşterea puterii de cumpărare a populaţiei. Aegon România a înregistrat la rândul său creşteri pe acest segment, iar în 2019 ne propunem să continuăm dezvoltarea, să aducem noi produse în portofoliu“, a declarat Sînziana Maioreanu, CEO al Aegon România.