Interviu Ciprian Vlad, directorul Braiconf: Vrem să deschidem 3 noi magazine proprii în 2019 şi tatonăm dezvoltarea în franciză

Autor: Cristina Roşca 10.04.2019

♦ Producătorul de cămăşi din Brăila are în România 16 magazine dintre care un sfert sunt amplasate în centrele comerciale din Capitală şi pe Calea Victoriei ♦ Retailul propriu şi prin parteneri contribuie cu circa 25% la totalul businessului, restul fiind adus de exportul fabricii din Brăila.



„Businessul, în ansamblul său, comparativ cu aceeaşi pe­rioa­dă a anului trecut (pri­me­le trei luni din 2018 - n.red.), a înregistrat o creş­te­re de 10 %, creştere sus­ţi­nută în special de rezulta­tele bune înregis­trate de re­ţeaua de magazine proprii Braiconf“, spune Ciprian Vlad, directorul general al Braiconf.

În 2018, producătorul de textile Braiconf Brăila a înregistrat venituri de 48 mil. lei, plus 11,5% faţă de anul precedent, în timp ce profitul net s-a diminuat de la 2,1 mil. lei la doar 18.220 de lei, conform infor­ma­ţiilor ra­por­tate de companie la Bursa de la Bucureşti unde este listată.