Interviu Filip Schwartz, Otter Distribution: În 2019 vom deschide 3-5 magazine la nivel naţional, dar analizăm şi închiderea unor unităţi şi relocarea altora

Autor: Cristina Roşca 11.04.2019

♦ Grupul Otter Distribution, cu activităţi în retailul şi distribuţia de încălţăminte, are 66 de magazine în România sub mai multe branduri printre care TEZYO, Salamander şi Aldo ♦ Compania este unul dintre cei mai mari jucători de pe piaţa de profil, cu afaceri ce s-ar putea apropia în acest an de 200 mil. lei, conform estimărilor ZF pe baza datelor comunicate de companie.



„În primele trei luni din acest an Otter Distribution a înregistrat o creştere de două cifre (peste 10% - n.red.), lucru susţinut de creşterea apetitului pentru consum precum şi de vreme. Prin comparaţie, anul trecut în luna martie afară ningea“, spune Filip Schwartz, fondator şi mana­ging director al businessului.

Retailul de modă şi de încălţăminte este meteosensibil, astfel că vremea nefavorabilă sau extremă îşi poate pune amprenta în mod negativ asupra vânzărilor.

„Am înregistrat o creştere de peste 15% în primul trimestru. Creşterea a fost determi­nată de toate liniile de business, cu divizia de online care a continuat să fie cea mai dinamică“, adaugă executivul care a lansat businessul acum mai bine de două decenii.