Hans Schep, Ford Europa: Este nevoie de o întreagă gamă de motorizări hibride şi electrice pentru a acoperi nevoile pieţei de vehicule comerciale. Cine are nevoie de transport greu pe distanţe lungi, are nevoie de diesel, iar pentru transport urban, de electric

Autor: Bogdan Alecu 12.04.2019

Hibride „normale”, hibride plug-in şi electrice, alături de clasica motorizare diesel sunt printre motorizările de bază pentru care Ford va opta în următorii ani, pe măsură ce normele de poluare vor deveni tot mai dure.

Ford a prezentat la începutul lunii aprilie în cadrul evenimentului “Go Further”, noi vehicule electrificate, servicii de conectare şi parteneriate. În prezentarea soluţiilor dedicate vehiculelor comerciale, Ford a anunţat: o versiune complet electrică a furgonetei Ford Transit, a cărei lansare în versiunea de serie este anticipată pentru 2021, lansarea noului Tourneo Custom Plug-In Hybrid, un transportor de persoane care oferă opt locuri şi va fi disponibil pe piaţa europeană spre finalul anului 2019, o nouă iniţiativă care îşi propune să atingă un procent de 100% timp de utilizare şi funcţionare pentru vehiculele comerciale cu ajutorul unui program de mentenanţă care ţine cont de gradul de folosire a maşinilor şi este bazat pe date oferite în timp real, o avanpremiera aplicaţiei FordPass Pro, concepută pentru nevoile specifice ale companiilor mici şi ale şoferilor care deţin maşinile, cu scopul de a maximiza productivitatea acestora. Aplicaţia va fi lansată pe piaţă în cursul acestui an, şi versiunea extinsă a programului Qualified Vehicle Modifier (QVM) pentru conversii ale vehiculelor utilitare, care acum integrează 100 de parteneri acreditaţi la nivel european şi plănuieşte dublarea numărului acestora până în 2020.