Producătorul şi retailerul de încălţăminte Denis din Suceava a spart pragul de vânzări de 100 mil. lei în 2018

Autor: Cristina Rosca 15.04.2019

Compania deţine două fabrici la Suceava şi o reţea de 39 de magazine sub brandul ANNA CORI.



Grupul Denis din Suceava, cu acti­vi­tăţi în producţia şi retailul de în­călţă­min­te, a terminat anul trecut cu afa­ceri cu­mulate de circa 100 de mi­lioa­ne de lei, cu aproape 30% mai mari de­cât în 2017, conform calculelor ZF făcute pe baza datelor publice. Cifra de afaceri de 100 de milioane de lei este cea obţi­nu­tă de cele două firme ale grupului, respec­tiv Denis SRL care admi­nis­trează pro­duc­ţia şi Denis Shoes care ope­rează reţea­ua de magazine. Dat fiind însă că o parte din producţia de la Suceava ajun­ge şi în magazinele gru­pu­lui, o parte din business este posibil să se dubleze.

„Avem în prezent 39 de magazine şi toate sunt operate sub brandul ANNA CORI. În curând vom deschi­de încă unul în centrul comercial „VIVO“ Piteşti. Am semnat deja con­tractul de închiriere.“

Începând cu anul 2000 compania a decis să se extindă cu propria reţea de magazine, prima unitate fiind deschisă în Suceava.

„Vânzările din primul trimestru din 2019 au fost aproximativ la fel cu ce­le de anul trecut, ştiut fiind faptul că, în comerţul cu încălţăminte şi maro­chinărie, această perioadă a anului nu este una tocmai favorabilă.“