Andreea şi Paul Mihalache, doi antreprenori care au pariat pe distribuţia de produse pentru copii aşteaptă 2 mil. euro afaceri în 2019, plus 30%

Autor: Georgiana Mihalache 16.04.2019

Soţii Andreea şi Paul Mihalache din Bucureşti, fondatorii brandului BabyNeeds, prin care distribuie online produse pentru copii, de la jucării şi lenjerie până la pătuţuri din lemn, estimează o creştere a afacerii de 30% în 2019, ceea ce ar duce compania la vânzări de 2 mil. euro anul acesta.

„Anul trecut am văzut creşterea gra­dului de recurenţă a clienţilor, con­firmân­du-ne că diversitatea categoriilor pe grupe de vârstă este un mare plus pentru magazinul online babyneeds.ro. Clienţii preferă să achiziţioneze tot ce au nevoie dintr-un singur loc dacă este posibil. Noul depozit mult mai mare ne ajută să facem faţă cu brio pro­vocărilor sosite odată cu creşterea afa­cerii“, au spus pentru ZF reprezentanţii companiei.