Retailerul Penny Market are planuri mari de expansiune în România: Vom investi 2,3 miliarde lei până în 2025
Discounterul german vrea să ajungă la 400 de magazine, faţă de 237 de unităţi cât are astăzi.
Discounterul german Penny Market a investit în România anul trecut 346 de milioane de lei, banii mergând către deschiderea de 15 noi magazine, remodelarea unor unităţi deja existente pe formatul future store, achiziţia de terenuri pentru expansiunea viitoare şi dezvoltarea suprafeţelor logistice. În anii care vor urma, investiţiile vor accelera.
„Avem bugetate pentru perioada 2019-2025 investiţii totale de 2,3 miliarde de lei pe piaţa din România. Vrem să ajungem la 400 de magazine şi patru depozite. Vom continua să investim şi în unităţile deja existente“, spune Daniel Gross, directorul general al Penny Market România.
Discounterul german deţine în prezent în România o reţea de 237 de magazine şi trei depozite.
Investiţiile vin în contextul în care businessul de pe piaţa locală se află pe un trend ascendent, iar economia locală a crescut şi ea. Penny Market a obţinut anul trecut afaceri de 3,45 miliarde de lei, după o creştere de 15%, cea mai puternică din grup pe divizia de discount.
„Vrem să ne menţinem ritmul de creştere şi în anii care vin. Am venit în România să rămânem, Penny Market nu este de vânzare. Piaţa locală este de importanţă strategică pentru noi“, spune Christoph Matschke, membru în boardul Rewe şi directorul general al Penny Internaţional.