Brandul românesc de cămăşi Pineberry intră pe piaţa comerţului offline cu un magazin în centrul comercial Bucureşti Mall-Vitan

Autor: Cristina Bellu 17.04.2019

Pineberry, brandul românesc de cămăşi creat de antreprenoarea Alina Rachieru-Ilie în urmă cu zece ani, îşi face intrarea pe piaţa comerţului offline odată cu inaugurarea unui magazin în incinta centrului comercial Bucureşti Mall-Vitan.

Decizia vine în contextul succesului înregistrat de Pineberry în 2018, când produsele au fost comercializate timp de trei săptămâni în pop-up store-ul Designers Boutique @Bucureşti Mall-Vitan.

„Colaborarea pe care am avut-o în 2018 cu Bucureşti Mall-Vitan, prin proiectul Designers Boutique, a presupus un magazin pentru trei săptămâni, timp în care ne-am prezentat şi vândut colecţiile clienţilor din mall. (…) Rezultatele ne-au depăşit aşteptările şi ne-au dat curaj să sperăm în a avea un magazin propriu, pe o perioadă nedeterminată“, spune Alina Rachieru-Ilie, owner Pineberry.

Magazinul ocupă o suprafaţă de 22 metri pătraţi şi a presupus o investiţie de 30.000 de euro.

Printre produsele comercializate se numără cămăşile de eveniment, cămăşile office easy-iron, cămăşile smart-casual sau casual, şi cămăşile de vacanţă sau rochiile-cămăşi.

De asemenea, Pineberry va re-edita Colecţia Centenar – o colecţie de cămăşi cu broderii tradiţionale, reprezentative pentru cele patru zone istorice ale României: Ţara Românească, Transilvania, Moldova şi Dobrogea.