ZF Live. Alin Burcea, CEO al Paralela 45: Cred că există o problemă în momentul în care avem 50.000 de turişti străini pe plajele din România faţă de 3 milioane de turişti străini în Bulgaria

Autori: Alexandra Cepăreanu , Mircea Nica 18.04.2019

Planurile de dezvoltare ale agenţiei de turism vizează deschiderea unui nou sediu şi relansarea proiectului imobiliar din Snagov în sistem hotelier.



Alin Burcea, CEO al agenţiei de turism locale Paralela 45, a spus că turismul intern şi plecările din România în străinătate sunt în creştere, însă antreprenorul este de părere că statul nu gestionează bine banii alocaţi pentru promovarea turismului în România, motiv pentru care România atrage circa 50.000 de turişti din afara ţării în timp ce Bulgaria are 3 milioane de turişti străini.

„Este o creştere destul de im­portantă la plecările din România în stră­inătate şi la turism intern, nu avem de ce să ne plângem. Dar noi trebuie să a­ducem turişti străini, bani proaspeţi din afară. Cred că există o problemă în mo­men­­tul în care avem 50.000 de turişti stră­ini pe plajele din România faţă de 3 mi­­­lioane de turişti străini în Bulgaria. Nu pot să nu remarc că banii se învârt într-un circuit. La promovare suntem încă modeşti. Acum cred că avem cel mai mare buget de promovare pe care l-a avut vreodată România, 10 milioane de euro, ceea ce e bine. Dar degeaba îi avem „dacă nu îi bem”. Acum doi ani, din 5,3 milioane de euro am cheltuit 1,8 milioane, anul trecut cred că iar nu au fost cheltuiţi toţi”, a spus Alin Burcea în cadrul emisiunii de business ZF Live.