Gabriela Lupaş-Ţicu preia funcţia de Chief Marketing Officer în cadrul NN România

Autor: Dragoş Dinu 22.04.2019

Gabriela Lupaş-Ţicu a preluat funcţia de Chief Marketing Officer în cadrul NN România începând din aprilie 2019.

”Mă alătur industriei financiare şi unei companii lider pe segmentul său de activitate având convingerea că principala calitate a unui om de marketing este capacitatea sa de a se reinventa constant. În această nouă etapă a carierei mele, mă bucur să pot contribui la promovarea brandului NN şi a valorilor asociate lui, cu miza principală ca acestea să rezoneze cu publicul căruia ne adresăm, indiferent de generaţie”, a declarat Gabriela Lupaş-Ţicu, Chief Marketing Officer al NN România.

Noul Chief Marketing Officer al NN România a absolvit facultatea de Relaţii Economice Internaţionale şi are expertiză în dezvoltarea de produse şi branduri, consolidată în companii recunoscute în domeniul bunurilor de larg consum.

Din 1998, timp de 17 ani, Gabriela Lupaş-Ţicu a avut diverse roluri de conducere la nivel regional în cadrul ariilor de marketing şi comerciale ale Gillette şi Procter & Gamble, Divizia Balcani şi Europa de Sud-Est. Din 2015, în rolul de Cluster Consumer Excellence Director al Molson Coors România şi Bulgaria, ea a fost responsabilă cu schimbarea strategiei şi accelerarea ritmului de creştere a brandurilor din portofoliu, precum şi de dezvoltarea talentelor, asigurând continuitatea echipei şi a rezultatelor de business.