Primele semnale. Piaţa materialelor de construcţii la T1/2019: sunt semne de încetinire, ne lipsesc angajaţii calificaţi, nu avem indicii de creştere, suntem rezervaţi
Stabilitate şi precauţie sunt cuvintele-cheie care definesc businessurile companiilor din domeniul producţiei de materiale de construcţii la finalul primului trimestru al anului. Într-o piaţă a construcţiilor marcată de schimbări, de incertitudini şi de proiecte în aşteptare, producătorii de tâmplărie, cărămizi, prefabricate şi vopsele încearcă să se menţină pe linia de plutire.
„Anul 2019, pentru noi, nu a debutat cu schimbări spectaculoase în piaţă, cifra de afaceri realizată fiind mai mică cu 0,5% faţă de cea înregistrată în trimestrul 1 din 2018. Suntem optimişti în ceea ce priveşte realizarea targetului de vânzări pentru anul 2019 şi obiectivul nostru principal este în acest moment creşterea cu 50% a cifrei de afaceri din vânzările către export“, spune Adrian Gârmacea, proprietarul producătorului de tâmplărie PVC Electric Plus din Bacău.