Oana Ilaş, Director Retail Products Management and Development, Banca Transilvania: În România sub 2% dintre plăţi sunt efectuate cu telefonul

Autor: Ştefan Stan 23.04.2019

Piaţa din România este o piaţă foarte atractivă. Ceea ce a lipsit în trecut a fost lipsa de convergenţă şi interoperabilitate adevărată, care poate face plăţile scalabile. Odată cu introducerea contactless-ului ca tehnologie s-a deschis o fereastră extraordinară de oportunitate pentru soluţii complementare, a declarat Oana Ilaş, Director Retail Products Management and Development, Banca Transilvania, în cadrul conferinţei ZF Mobilio 19. 

”Plata nu mai este legată de cardul de plastic cu care ne-am obişnuit, ci de o paletă de soluţii. La BT nu avem doar o aplicaţie de mobile wallet, dar clienţii noştri au o paletă completă de instrumente la dispoziţie. Am lăsat la latitudinea acestora să folosească acele instrumente care le sunt cele mai convenabile. Este important pentru client să găsească oportunitatea să plătească foarte simplu”, a spus ea.