ZF Live. Radu Theodorescu, casta.ro: Vrem să fim un fel de Uber al imobiliarelor. Sunt 265.000 de tranzacţii imobiliare anual în cele mai mari şase oraşe. La minimum 1% din tranzacţii tot rămâi profitabil

Autor: Mircea Nica 24.04.2019

Casta imobiliar, o agenţie imobiliară care nu percepe comision, spune că are un buget de marketing cuprins între 500.000 şi 800.000 de euro din care, în mare parte, banii vor fi folosiţi pentru o strategie de pro­mo­vare. În prezent, compania se concentrează pe atragerea clienţilor prin promovarea pe Facebook, Google şi televiziune cu ajutorul gru­pului Neogen, furnizorul autohton de servicii web, a spus în cadrul emisiunii de business ZF Live Radu Theodorescu, director general al casta.ro.

„Suma iniţială de investiţie este de 500.000 de euro, dar bugetul anual s-ar putea să fie între 500.000 şi 800.000 euro, poate chiar şi 1 milion de euro. În mare parte banii se vor duce pe marketing. O să mergem pe re­clamă TV, Facebook, Google, practic va fi un mass-market. Vom beneficia şi de aju­torul grupului Neogen“, a spus Radu Theodorescu.