Antreprenorul Leonard Răduţ a dus brandul de cosmetice VivaNatura la afaceri de 5 mil. lei
Brandul VivaNatura, pus pe piaţă de antreprenorul Leonard Răduţ, sub care produce cosmetice naturale într-o fabrică în Bucureşti, aduce vânzări de peste 5 mil. lei, iar fondatorul companiei mizează pe dezvoltarea în hipermarketuri şi în online.
„Produsele noastre sunt în proporţie de 95-100% naturale. Piaţa de magazine de tip Plafar se contractă, ne îndreptăm spre hipermarketuri, unde pătrunderea se face cu anumite condiţii. Anul acesta căutăm să intrăm pe noi canale şi să ne promovăm“, a spus pentru ZF Leonard Răduţ, fondatorul companiei Genna Co SRL, care operează brandul VivaNatura.
În 2018, compania a intrat pe o nouă nişă de piaţă – cea a detergenţilor naturali de vase, după ce antreprenorul a văzut cerere în piaţă.
Brandul VivaNatura ajunge şi la export, în comunităţile de români din Europa, compania colaborând cu un distribuitor online din Europa. Circa 5-10% din producţia Viva Natura ajunge la export, iar planurile sunt de creştere a brandului şi la export.
În portofoliul Viva Natura intră produse cosmetice naturale pentru îngrijirea tenului, a părului sau a corpului, iar producătorul vinde către retailerii alimentari, farmacii şi magazine naturiste. Anual, românii cheltuie pe produse de îngrijire şi înfrumuseţare circa 816 mil. euro, conform datelor existente.