Antreprenorul Leonard Răduţ a dus brandul de cosmetice VivaNatura la afaceri de 5 mil. lei

Autor: Georgiana Mihalache 24.04.2019

Brandul VivaNatura, pus pe piaţă de antreprenorul Leonard Răduţ, sub care produce cosmetice naturale într-o fa­brică în Bucureşti, aduce vânzări de peste 5 mil. lei, iar fon­datorul companiei mizează pe dezvoltarea în hiper­marketuri şi în online.

„Produsele noastre sunt în proporţie de 95-100% na­tu­rale. Piaţa de magazine de tip Plafar se contractă, ne în­dreptăm spre hipermarketuri, unde pătrunderea se face cu anu­mite condiţii. Anul acesta căutăm să intrăm pe noi canale şi să ne promovăm“, a spus pentru ZF Leonard Răduţ, fondatorul companiei Genna Co SRL, care operea­ză brandul VivaNatura.

În 2018, compania a intrat pe o nouă nişă de piaţă – cea a detergenţilor naturali de vase, după ce antreprenorul a văzut cerere în piaţă.

Brandul VivaNatura ajunge şi la export, în comunităţile de români din Europa, compania colaborând cu un dis­tribuitor online din Europa. Circa 5-10% din producţia Viva Natura ajunge la export, iar planurile sunt de creştere a brandului şi la export.

În portofoliul Viva Natura intră produse cosmetice naturale pentru îngrijirea tenului, a părului sau a corpului, iar producătorul vinde către retailerii alimentari, farmacii şi magazine naturiste. Anual, românii cheltuie pe produse de îngrijire şi înfrumuseţare circa 816 mil. euro, conform datelor existente.