Tudor David, un director care a lucrat la FrieslandCampina şi la Emerson se ocupă de strategia de marketing a Farmec Cluj

Autor: Cristina Roşca 26.04.2019

Executivul român Tudor David se ocupă de strategia de marketing a producătorului de cosmetice Farmec din Cluj-Napoca din poziţia de director de marketing. El o înlocuieşte pe Ioana Borza care ocupă o poziţie similară în cadrul companiei Teraplast cu sediul în acelaşi judeţ şi activă în domeniul materialelor de construcţii.

Înainte de a se alătura Farmec anul trecut, Tudor David a lucrat pentru producătorul de lactate FrieslandCampina în poziţia de brand şi media manager pentru brandurile Milli şi Dots. El a mai lucrat pentru grupul american Emerson, activ în România pe piaţa producţiei de componente auto. Tudor David a fost timp de patru ani, până în 2015, team leader şi EMEA product marketing manager. Apoi el s-a mutat la Regal Beloit Corporation, companie activă în acelaşi domeniu cu Emerson.