Lanţul de cafenele Okfea are ambiţia să ajungă la 50 de unităţi proprii şi în franciză. Start-up-ul înfiinţat în 2014 şi-a bugetat încasări de 500.000 de euro în 2019, duble faţă de anul trecut

Autor: Alexandra Cepăreanu 01.05.2019

Lanţul de cafenele Okfea, prezent pe piaţa locală din 2014, a înregistrat anul trecut afaceri de 230.000 de euro, în creştere cu peste 70% faţă de anul 2017, iar pentru anul în curs estimează o dublare a cifrei de afaceri, avans generat de planurile de extindere pe piaţa locală, a spus pentru ZF Andreea Radu, cofondator al companiei. 

În prezent, grupul Okfea are 11 angajaţi şi gestionează nouă locaţii fixe în Bucureşti şi una mobilă, care este prezentă la diverse evenimente, iar la jumătatea lunii mai urmează să mai deschisă două cafenele, tot în Capitală, printr-o investiţie de aproximativ 25.000 de euro. Planurile de dezvoltare vizează un număr 50 de locaţii proprii sau în sistem de franciză în doi ani. 

„Pentru că avem toate lucrurile puse la punct, inclusiv sistemele de gestiune şi de logistică, ne vom concentra să deschidem cât mai multe locaţii noi, atât proprii, cât şi în franciză, a adăugat Andreea Radu. Astfel, franciza brandului Okfea poate implică o investiţie între 10.000 şi 20.000 de euro, din care 3.500 de euro reprezintă taxa de franciză.