Interviu Ionuţ Ardeleanu, directorul general al Auchan România: Businessul a crescut în primele luni din 2019 şi estimăm că va fi păstrată această direcţie

Autor: Cristina Roşca 06.05.2019

Grupul francez Auchan, prezent pe plan local de mai bine de un deceniu, este unul dintre cei mai mari jucători din comerţul alimentar, având afaceri de peste 5 mld. lei anual.



„Din perspectiva performan­ţe­lor activităţii în 2018, expansiunea, alături de creşterea consumului şi a puterii de cumpărare au menţinut pe un trend as­cen­dent businessul Auchan în România“, spune Ionuţ Arde­leanu, directorul general al operaţiunilor lo­cale ale gigantului francez. El nu înaintează cifre, iar rezultatele financiare pe 2018 nu sunt încă publice.

În 2017 (ultimul an pentru care există date publice), expansiunea alături de creş­terea consumului şi a puterii de cum­părare au menţinut pe un trend ascendent bu­sinessul Auchan, care a sărit de 5,2 mld. lei, plus 6%. După cifra de afaceri lanţul este unul dintre cei mai mari jucători, după Kaufland, Carrefour şi Lidl.