UPC România a încheiat primul trimestru din 2019 cu venituri de 168 milioane lei, în creştere cu 4,2%, şi 961.700 clienţi

Autor: Roxana Rosu 07.05.2019

Compania de cablu UPC România, unul dintre cei mai mari furnizori de servicii de comunicaţii fixe şi TV de pe piaţa locală, care urmează să fie preluată de către grupul britanic Vodafone de la americanii de la Liberty Global, a încheiat trimestrul I cu venituri de 168 milioane lei, în creştere cu 4,2%, compania având la finele lunii martie un total de 2,08 milioane de abonamente (RGU) pe zona de televiziune, internet şi telefonie, cu 19.500 mai multe decât în perioada similară a anului trecut.

„În primele luni ale anului, prin efortul susţinut al întregii echipe UPC, le-am oferit clienţilor noştri servicii digitale la cele mai înalte standarde, care să răspundă nevoii lor de a  fi conectaţi şi de a se bucura de divertismentul preferat.  Astfel, observăm o apetenţă tot mai mare pentru serviciile digitale cu valoare adaugată – viteze superioare de internet prin Wi-Fi, grilă extinsă de canale TV, conţinut sportiv de calitate, precum şi echipamente avansate. În continuare, ne concentrăm pe priorităţile noastre cheie: oferte competitive, acces  la internet de mare viteză şi calitate digitală superioară, precum şi  îmbunătăţirea constantă a experienţei clienţilor în interacţiunea cu serviciile UPC sau echipele noastre de suport.”, a declarant Mihnea Rădulescu, CEO UPC România.