Eficientizare suedeză. Profitul H&M s-a dublat în 2018, afacerile au crescut cu 10%, dar numărul de salariaţi scade pentru al doilea an consecutiv

Autor: Cristina Roşca 08.05.2019

Retailerul suedez de modă H&M şi-a dublat profitul în 2018 la 58,6 milioane de lei, acesta fiind al doilea an consecutiv în care compania reuşeşte acest lucru, astfel că rezultatul net din 2018 este de patru ori mai mare decât în 2016, arată calculele făcute de ZF pe baza datelor publice.

Tot pe un trend ascendent, deşi mai temperat, s-a situat şi cifra de afaceri, care a ajuns la aproape 915 milioane de lei după un avans de două cifre (peste 10%). Avansul este unul organic în contextul în care compania a deschis o unitate anul trecut şi a închis o alta, cea din centrul istoric al Bucureştiului.

Businessul suedezilor s-a aflat pe un trend ascendent încă de la intrarea acestora pe piaţă în 2011.