Facebook va lansa soluţii noi dedicate businessurilor mici pentru reclame automate şi programări

Autor: Ioana Nita 08.05.2019

Gigantul american Facebook, care deţine reţeaua de socializare cu acelaşi nume, dar şi Instagram şi aplicaţia de mesagerie WhatsApp, a anunţat că va lansa o serie de soluţii noi pentru businessurile de talie mică, precum o soluţie pentru realizarea automată a reclamelor şi o soluţie pentru realizarea programărilor, potrivit Techcrunch.com. 

Soluţia pentru realizarea reclamelor în mod automat se adresează businessurilor gestionate de 1-2 persoane care nu au foarte multă expertiză în marketing.

Practic, proprietarul companiei răspunde la câteva întrebări despre tipul de business pe care îl are şi despre obiectivele dorite pentru campania de publicitate, iar apoi, softul, pe baza răspunsurilor primite şi a informaţiilor de pe pagina de Facebook a firmei, va oferi o serie de recomandări privind audienţa vizată, bugetul pe care trebuie să îl seteze, precum şi câteva variante legat de cum ar trebui să arate reclama şi care să fie textul asociat.

Reclamele vor putea rula atât pe Facebook, cât şi pe Instagram sau Messenger (aplicaţia de mesagerie a Facebook).

Businessurile de talie mică vor putea să cumpere în continuare reclame aşa cum o făceau şi înainte, şi chiar dacă aleg soluţia automatizată, nu este necesar să accepte recomandările făcute de Facebook. Acestea pot să îşi seteze propriu buget spre exemplu, iar Facebook va estima care vor fi rezultatele.

Soluţia pentru realizarea de programări, disponibilă până acum pentru Messenger însă într-o variantă mai simplă, va avea funcţionalităţi extinse astfel încât companiile să poată prelua şi gestiona programării atât pe Facebook, cât şi pe Instagram. Programările vor putea fi asemenea sincronizate şi cu calendarul propriul al proprietarului de business.