Penny Market: peste 70% din produsele de la raft provin de la furnizori din România

Autor: Cristina Roşca 08.05.2019

Discounterul german Penny Market, care are în România o reţea de circa 240 de magazine, are peste 450 de furnizori din România de la care provin mai mult de 70% din marfa de la raft.

„În prezent, avem o reţea ce include peste 450 de furnizori din România. Printre produsele de provenienţă românească de pe rafturile magazinelor noastre se regăsesc 50 de mărci proprii“, spun oficialii Penny Market. Ei adaugă că în cazul a trei tipuri de carne - porc, pasăre şi vită - provenienţa este 100% românească.

„Decizia de a achiziţiona produse la nivel local face parte din strategia noastră de investiţii. Alegem să investim în produse româneşti pentru că am ajuns să cunoaştem dorinţele clienţilor noştri.“

În total, cinci dintre cei zece jucători din comerţul modern local au pariat pe mărci private româneşti, care aduc în prim-plan reţete de mult apuse sau care reiterează gustul copilăriei.

Aceste iniţiative vin în contextul în care circa 80% dintre români caută în mod special produsele româneşti când merg la cumpărături, arată cele mai recente studii.

Discounterul german deţine în prezent în România o reţea de aproape 240 de magazine şi trei depozite. Penny Market a obţinut anul trecut afaceri de 3,45 mld. lei după o creştere de 15%, cea mai puternică din grup pe divizia de discount.