Japonezii de la Epson au avut o cotă de peste 40% în T1 pe piaţa locală de videoproiectoare

Autor: Ioana Nita 09.05.2019

Compania japoneză Epson, unul dintre cei mai mari producători de echi­pamente de imprimare şi video­proiec­toare din lume, a înregistrat în primul trimestru al acestui an o cotă de peste 40% pe piaţa locală de profil din punct de vedere valoric, menţinându-şi astfel poziţia de lider în România, potrivit datelor Futuresource Con­sulting.

„Am început anul într-un ritm bun şi am obţinut o creştere a cotei de piaţă cu rezultate peste aşteptări în primul trimestru, având în vedere că suntem într-o perioadă fără evenimente spor­tive majore care impulsionează întreaga piaţă. Am remarcat în mod spe­cial o cerere importantă pe seg­men­tul mo­delelor Full HD 1080p, în care avem multe opţiuni home cinema, şi al celor care se adresează mediului de bu­si­ness cu rezoluţii WXGA şi WUXGA“, a declarat Simona De­cuseară, director de marketing şi vânzări în cadrul Epson pentru România şi Bulgaria.