Oana Diaconescu, head of leasing Iulius Group: Viitorul stă în conceptul de mixed-use, cu mall şi clădiri de birouri în acelaşi loc, iar noi acum deschidem al doilea proiect pe acest concept, Openville din Timişoara

Autor: Alex Ciutacu 09.05.2019

Pe fondul trendurilor din piaţă, viitorul mallurilor se poate traduce prin conceptele mixed-use care aduc la un loc spaţiile comerciale, cu spaţiile de birouri şi cu alte zone, încercând să creeze „mini-oraşe”, iar Iulius Group se pregăteşte să deschidă al doilea proiect pe acest concept, şi-anume Openville Timişoara, explică Oana Diaconescu, head of leasing Iulius Group, în cadrul ZF RETAIL 2019.

„Viitorul pe următorii cinci ani stă în conceptele de mixed-use. Compania Iulius este iniţitorul conceptului de mixed-use, de când am inaugurat Palas Iaşi. Conceptul constă în următoarele: se adună în acelaşi loc partea de office, entertainment, shopping, spaţii de petrecut timpul liber, toate sunt în acelaşi loc, capitalizând pe necesitatea omului modern şi activ de a găsi un echilibru între între locul de muncă, dorinţa de shopping care există şi e foarte importantă în cazul României şi partea de socializare, de petrecere a timpului liber împreună cu familia, prietenii, şi nu în ultimul rând ajută la crearea unor puternice comunităţi de business prina ceste clădiri de birouri. Toate converg în acest concept”, explică Oana Diaconescu, head of leasing Iulius Group, în cadrul evenimentului.

Ea a confirmat că se apropie finalizarea întregului proiect Openville din Timişoara.

„Acesta a fi al doilea concept de mixed-use. Lucrăm la extinderea părţii de retail cu 30.000 mp, care se adaugă la cei 70.000 mp din proiect. Integrăm practic Iulius Mall Timişoara într-un proiect integrat care are acum 3 clădiri de birouri funcţionale cu un GLA de 50.000 mp, un parc în care s-a investit 8 milioane de euro, trei săli de conferinţă, un concept nou de Cinema City şi cea mai mare sală de fitness ce va fi operată de World Class, cu o piscină semiolimpică”, spune ea.

Oana Diaconescu atrage atenţia că reţeaua Iulius cuprinde acum 5 centre comerciale cu un GLA total de peste 250.000 mp. „Suntem pe un trend ascendent în ultimii 4-5 ani. Înregistrăm creşteri în cifra de afaceri a chiriaşilor de la an la an, iar anul acesta se înscrie în cazul centrelor noastre comerciale în acelaşi trend ascendent. Pentru primul trimestru am făcut o analiză. Suntem la 7% peste cifra de vânzări a retailerilor din aceeaşi perioadă a anului trecut”, spune ea.