Edvin Abdulachim, director comercial ALTEX: Noi nu ne încadrăm în trendurile care arată scăderi, noi chiar am înregistrat o creştere semnificativă în T1 pe toate categoriile de produs

Autor: Alex Ciutacu 09.05.2019

Consumul încetineşte şi chiar scade piaţa electroIT pe mai multe segmente, potrivit celui mai recent raport realizat de GfK România, însă ALTEX a spus în cadrul evenimentului ZF RETAIL 2019 că grupul nu se încadrează în acest trend, ci chiar înregistrează creşteri semnificative.

„În raportul realizat de GfK pe consum se arată scădere. Noi nu ne încadrăm în trendul acesta, ci chiar înregistrăm o creştere în T1 pe majoritatea categoriile de produs. Creşterile noastre sunt foarte mari pe segmentul electrocasnice mici şi mari şi cred că noi am avut succes cu modelul omnichannel. S-ar putea ca anumiţi jucători din piaţă să fi pierdut un pas în acest trend”, explică Edvin Abdulachim, director comercial ALTEX, în cadrul evenimentului.

El a mai spus că e nevoie de un mix între online şi offline în piaţă, încât consumatorul are nevoie de ambele canale pentru experienţă.

„Ne-am gândit că e mai bine să îi lăsăm pe ei (n.r: clienţii) să aleagă online sau offline. Să convingi clienţii să treacă la online sau offline cred că e o luptă prea costisitoare. Oferim posibilitatea clienţilor să poată migra într-o parte sau în alta fără să avem bariere”.

Legat de evoluţia pentru 2019, Abdulachim spune că este dificil să atingă pragul de 1 miliard de euro în vânzări pe piaţa locală până la finalul anului „dar nu imposibil”.