Philippe Besadoux, CEO Montecristo: Ce nu pot înţelege este că România cheltuie mai mulţi bani pe textile decât regiunea, deşi salariile sunt mai mici. Este un paradis pentru retail

Autor: Alex Ciutacu 09.05.2019

Consumatorii români aduc un paradox în faţa retailerilor vestimentari care au operaţiuni şi în regiune, încât românii cumpără mai multe haine decât vecinii, dar cu salarii mai reduse, apreciază Philippe Besadoux, CEO Montecristo, în cadrul evenimentului ZF RETAIL.

„Este un fapt. Românii consumă mai mult decât vecinii din regiune. Noi operăm în toată Europa şi putem spune că România chiar are un consum mai ridicat. Dacă te duci în Cehia, Polonia, Slovenia şi alte ţări est-europene, nu este ca aici. Ce nu pot înţelege este că România cheltuie mai mulţi bani pe textile cu salarii mai mici decât în regiune. Este un paradis pentru retail”, spune Philippe Besadoux, CEO Montecristo.

Montecristo este compania care controlează brandurile Kenvelo, Tom Tailor, Lee Cooper, Timeout şi Only şi în total are aproximativ 140 de magazine în România.

Ce a mai declarat în cadrul evenimentului: