Mutare în lupta cu rivalii: Bolt (Taxify) taie preţurile în orele de vârf pentru a atrage clienţi

Autor: Adrian Seceleanu 09.05.2019

Start-up-ul de origine estoniană Bolt (Taxify), care le pune la dispoziţie utilizatorilor de smartphone-uri o aplicaţie mobilă de ride-sharing, a tăiat preţurile cu până la 40% pentru cursele realizate în orele de vârf în cele trei oraşe în care operează în România, ca parte a unui efort de a atrage clienţi şi de a-şi majora cota de piaţă.

“În ultimele săptămâni am avut reduceri pentru pasageri şi în celelate oraşe, reduceri pe care care sunt încă active. Pe lângă cele de la Bucureşti, 15% în orele de vârf (16.00-20.00), avem reduceri de 40% în Cluj-Napoca şi de 25% în Timişoara”, au precizat pentru ZF reprezentanţii Bolt în România. Tarifele practicate de companie au rămas neschimbate. “Nu au fost schimbări de preţuri, acestea au rămas aceleaşi. În continuare, cursa minimă în Bucureşti este de 9 lei, în Cuj-Napoca de 8 lei şi în Timişoara - 7 lei”, potrivit sursei citate.

Compania nu a oferit detalii despre venituri şi numărul de clienţi. “Bolt are sute de mii de utilizatori în România. (…) Bolt funcţionează în trei oraşe din România: Bucureşti, din 2016, Cluj-Napoca, din iunie 2018, şi Timişoara, din octombrie 2018. Nu putem furniza informaţii despre business, dar putem spune că interesul românilor pentru serviciul nostru este tot mai mare”.

Bolt are în România un centru de dezvoltare IT în care are în plan să ajungă la 100 de oameni. Compania Taxify.ro SRL a raportat la Finanţe pentru 2017, anul înfiinţării pe plan local, afaceri de 0,35 mil. lei, pierderi de19.671 lei şi un număr mediu de 4 angajaţi.