Germanii de la Deichmann au ajuns la afaceri de 458 mil. lei în 2018: "Suntem foarte mulţumiţi de rezultat"

Autor: Laurentiu Cotu 10.05.2019

Retailerul german de încălţăminte Deichmann a realizat anul trecut în România o cifră de afaceri de 458,2 mil. lei (98,5 mil. euro), în creştere cu 10,6% faţă de anul an­te­rior, după ce compania a deschis în 2018 opt magazine şi are în plan încă nouă unităţi noi anul acesta. Numărul de perechi de încălţăminte vândute a ajuns la aproape 3,6 milioane în 2018.

„Suntem foarte mulţumiţi de rezultat. După doi­spre­zece ani în România ne focusăm în continuare pe creş­tere (…). Reţeaua de magazine Deichmann a fost extinsă cu no­uă magazine în 2018, ajungând la 96 de unităţi în România la sfârşitul anului trecut. Deichmann va investi şi în acest an în reţeaua de magazine prin modernizarea a 9 magazine şi deschiderea a încă 9 locaţii noi“, a declarat Daniel Popa, direc­torul general Deichmann România. Numărul an­ga­ja­ţilor din cadrul Deichmann România, atât din sediul cen­tral, cât şi din magazine, a ajuns la 725 de persoane.