Javier Garcia del Valle, CEO al Happy Tour: Turcia a revenit în topul preferinţelor românilor. Se vând bine şi vacanţele la Disneyland Paris

Autor: Mirabela Tiron 13.05.2019

Happy Tour este deţinută de fondul de investiţii GED Capital şi face parte din Happy Tour Group, cu o reţea de 83 de agenţii proprii şi asociate.



Agenţia de turism Happy Tour, unul dintre cei mai mari jucători de pe piaţă, a bugetat pentru acest an afaceri mai mari cu 8-12% pe fondul cererii în creştere pe segmentul leisure, dar şi de business travel.

„Vedem un an mai bun, estimăm o creştere ca în fiecare an. Pe leisure vedem că Turcia a revenit în topul preferinţelor românilor, Grecia se menţine şi în acest an în top. Avem cerere şi pentru pachetele la Disneyland Paris, produsul nostru“, a spus pentru ZF Javier Garcia del Valle, CEO al companiei. Apetitul românilor pentru vacanţe în străinătate este în creştere. Datele BNR arată că românii au cheltuit pe deplasările în străinătate 576 milioane de euro în primele două luni din acest an,  sumă mai mare cu 18% faţă de perioada similară a anului trecut.

Mai  mult, aeroportul Henri Coandă (Otopeni), cel mai mare aeroport din ţară, a ajuns la aproape 3 milioane de pasageri în primele trei luni din acest an, trafic în creştere cu 8,5% faţă de perioada similară a anului trecut.