Asigurătorul de viaţă Aegon a atras peste 7.500 de clienţi cu serviciul de a doua opinie medicală lansat în decembrie 2017

Autor: Cristina Bellu 13.05.2019

Asigurătorul de viaţă Aegon România, parte a grupului olandez cu acelaşi nume, a atras peste 7.500 de clienţi cu serviciul de a doua opinie medicală, lansat în decembrie 2017, reprezentanţii companiei estimând pentru 2019 o creştere a vânzărilor pe acest segment, pe fondul unui interes din ce în ce mai mare al românilor pentru acest tip de asigurare.

“Este foarte important să fii cât mai sigur că eşti diagnosticat corect şi tratat corespunzător, în special în cazul suspiciunii unor boli grave, dar nu numai. Erorile de identificare a unei afecţiuni nu există doar în România, ci sunt un motiv de îngrijorare la nivel global, iar rata lor variază între 7% şi 40%, chiar şi în ţările cu sisteme de sănătate performante, conform statisticilor realizate de Diagnose.me. Potrivit cercetărilor recente, solicitarea unei a doua opinii medicale scade posibilitatea de eroare în diagnostic cu aproximativ 90%”, spune Sînziana Maioreanu, CEO al Aegon România.