NN Asigurări a avut un profit de 55 milioane de lei în 2018, în creştere cu 61%
În timp ce câştigul net a crescut semnificativ, afacerile au avansat cu doar 4,6% anul trecut, până la 771 mil. lei.
Vânzările de asigurări de viaţă şi cele cu componentă investiţională, cele mai importante surse de venit pentru NN, au scăzut anul trecut. Asigurările cu componentă investiţională au marcat o scădere de 2%, până la 282 mil. lei.
Pe de altă parte, asigurările de viaţă clasice care generează 26% din afacerile NN la nivel local, au bifat un declin de 5%. Scăderea celor două clase principale de business a fost compensată însă de vânzările mai mari de asigurări de sănătate, de cheltuieli medicale şi asigurări de protecţie a veniturilor.
NN are 37% din vânzările totale de asigurări de viaţă din piaţa locală. Principalii competitori ai NN la nivel local sunt Metropolitan Life şi BCR Asigurări de Viaţă.
Vezi pagina 5