Digi intră pe pierderi în T1/2019, dar îşi majorează numărul de abonamente cu 13%, la 15 milioane

Autor: Liviu Popescu 17.05.2019

Digi Communications (simbol bursier DIGI), emitent listat în urmă cu doi ani la bursa de la Bucureşti, a raportat pierderi de 17,6 milioane de euro în primele trei luni din 2019, faţă de un profit de 14,8 mil. euro în aceeaşi perioadă din 2018, în timp ce veniturile au urcat cu 20,8%, la 281 milioane de euro, potrivit datelor publicate la bursă.

„În România, vom continua extinderea reţelei de telefonie mobilă şi întărirea poziţiei pe piaţa serviciilor mobile. În Ungaria, lansăm în curând serviciile de telefonie mobilă, pe o piaţă matură şi într-un context competitiv complex“, spune Serghei Bulgac, director general al Digi Communications, emitent cu circa 2,4 miliarde de lei capitalizare. Acţiunile DIGI scădeau ieri cu până la 2% la un nou minim istoric.

Veniturile Digi au urcat pe fondul contribuţiilor pozitive din partea tuturor segmentelor geografice de business, cu excepţia Italiei, în pofida creşterii bazei de unităţi generatoare de venituri (RGU) cu 3%, la 201.000.

„În total, pe cele patru pieţe, grupul înregistrează o creştere a RGU de 1,76 milioane, inclusiv unităţile generatoare de venit ale Invitel, şi depăşeşte pragul de 15 milioane RGU“, spun reprezentanţii Digi.