ZF Live. Eugen Saulea, Essa Group: Consumatorul român iubeşte non-stopul, îi place să consume de luni până duminică. „Dacă cineva ar închide magazinele în week-end, cum se întâmplă în străinătate, ar fi o problemă.“

Autor: Alexandra Cepăreanu 22.05.2019

Consumatorul român are o cultură diferită a shoppingului în raport cu ceea ce se întâmplă în alte state europene, astfel că consumatorii autohtoni sunt caracterizaţi de prezenţa în unităţile comerciale şi de un consum neîntrerupt care surclasează ţări precum Germania, a spus Eugen Saulea, acţionar majoritar al Essa Group, companie ce furnizează servicii de merchandising pe piaţa locală.

„Consumatorul român iubeşte non-stopul, îi place aglo­me­raţia, îi place să fie acolo, să consume de luni până du­mi­nică. În Germania, am văzut consum de weekend, iar coşul zil­nic era limitat. Dacă cineva ar veni să închidă magazinele în weekend, cum se întâmplă afară, ar fi o problemă“, a ex­plicat în cadrul emisiunii de business ZF Live Eugen Saulea.