Sucursala locală a Bosch a înregistrat anul trecut venituri de 2,1 mld.lei, în creştere cu 9%, şi a derulat investiţii de 555 mil.lei la Cluj şi Blaj

Autor: Roxana Rosu 23.05.2019

Bosch, lider global în furnizarea de tehnologii şi servicii, a încheiat anul fiscal 2018 cu vânzări consolidate în valoare de 2,1 miliarde de lei (452 de milioane de euro) în România, înregistrând astfel o creştere de aproape 9%  în comparaţie cu anul precedent.

Vânzările totale nete, incluzând vânzările companiilor neconsolidate şi livrările interne către companiile afiliate, au ajuns la 5,6 miliarde de lei (1,2 miliarde de euro),  reprezentând o creştere de 29 %.

 „Afacerea Bosch în România s-a dezvoltat, din nou, foarte bine în 2018, în ciuda condiţiilor de piaţă pline de provocări din anul anterior. În 2019, la 25 de ani de la deschiderea subsidiarei sale în România, Bosch continuă să îşi consolideze poziţia solidă în ţară, prin extinderea operaţiunilor”, a declarat Mihai Boldijar, director general al Robert Bosch SRL şi reprezentantul Grupului Bosch în România.