Franco-belgienii care deţin hipermarketurile Cora au revenit pe pierdere, iar afacerile au stagnat într-un an în care consumul a crescut cu 5%

Autor: Cristina Roşca 27.05.2019

„După un 2017 profitabil, care a asigurat stabilitatea businessului, compania şi-a concentrat eforturile pe vânzarea produselor alimentare.“



Lanţul de hipermarketuri Cora, care deţine pe piaţa locală 11 magazine, a încheiat anul trecut cu afaceri de 1,7 mld. lei, în scădere uşoară de doar 1% faţă de anul anterior. De altfel, în ultimii patru ani nivelul businessului a fost constant la acest nivel de 1,7 mld. lei în pofida faptului că în aceeaşi perioadă consumul a crescut. Mai exact, în 2016 şi 2017 consumul privat a fost vioara întâi a economiei şi a crescut cu peste 10%, în timp ce anul trecut ritmul a încetinit la jumătate, dar a rămas pe plus.