Vânzările Euroins, al doilea cel mai mare asigurător RCA, s-au majorat cu 29% în T1/2019, până la 321 milioane lei

Autor: Anelis Baciu 28.05.2019

Euroins, a doua cea mai mare companie de asigurări auto obligatorii (RCA) din piaţa locală, a vândut în primele trei luni din 2019 poliţe în valoare de 321 milioane de lei, în creştere cu 29% faţă de aceeaşi perioadă din 2018, potrivit datelor publicate la Sofia de Eurohold, acţionarul Euroins. Vânzările de RCA reprezintă peste 90% din businessul Euroins în România.

„Creşterea la nivelul întregului business a fost determinată în principal de segmentul RCA, unde s-a înregistrat o creştere de peste 30%“, scrie în raportul grupului bulgar. Spre comparaţie, la nivel de piaţă vânzările de poliţe RCA au crescut cu doar 5%, potrivit datelor preliminare ale ASF. Euroins ocupă locul secund în piaţa RCA, după City Insurance.