Sfatul experţilor în programe de leadership development: Renunţaţi la programele de team building organizate în weekend! Această practică arată că managerii nu iau în serios munca în echipă

Autor: Adelina Mihai 02.06.2019

Tendinţa companiilor de a organiza programe team building în zilele libere ale angajaţilor trebuie să înceteze, pentru că nu aduce beneficii de creştere a productivităţii şi chiar poate afecta negativ nivelul de devotament profesional al angajaţilor.

„Organizarea de programe de team building pe parcursul zilelor de weekend repre­zintă un fel de exercitare abuzivă a puterii de către mana­geri. Aceştia cred că astfel de programe sunt distractive şi nu vor să le organizeze în zilele lucrătoare, în care munca este «serioasă». Însă acest lucru denotă faptul că managerii nu iau în serios munca în echipă, ci o percep mai degrabă ca pe o distracţie şi de aceea astfel de intiţiative eşuează“, a spus Chris Nel, cofondator al Quest Leadership Ltd., o reţea de facilitatori din Europa care livrează programe de lea­der­ship development, consultanţă, training şi coaching. El a fost prezent ieri la Bu­cureşti, la un eveniment aniversar organizat de firma de training şi consultanţă Human Invest. În opinia lui Chris Nel, mana­gerii din companii ar trebui să apre­cieze mai mult eforturile oamenilor care par­ticipă la programele menite să îmbu­nă­tă­ţească munca în echipă şi să nu mai in­ves­tească în activităţi care nu le aduc valoare.