Pariul pe o nouă nişă. Producătorul de suplimente Dacia Plant a intrat pe segmentul cremelor terapeutice după o investiţie de 270.000 euro

Autor: Georgiana Mihalache 31.05.2019

Dacia Plant, unul dintre cei mai mari producători locali de suplimente alimentare, a pus pe piaţă brandul Dacoderm, prin care intră pe segmentul cremelor terapeutice, după o investiţie de 270.000 de euro.

Compania aşteaptă ca brandul de creme să aducă circa 5% din vânzări în următorul an, ceea ce înseamnă 1,7 mil. lei doar din gama Dacoderm.

„Intrarea pe nişa de produse dermato-cosmetice este un pas în evoluţia companiei. A existat o cerere constantă din partea consumatorilor să intrăm pe zona aceasta. Am mers în zona naturală şi aşa s-a născut gama Dacoderm, este o gamă de creme terapeutice, cu ingrediente naturale“, a spus pentru ZF Claudia Burghelea, directorul de marketing al Dacia Plant.