Farmec investeşte 2 mil. euro în modernizarea liniei de producţie şi vrea să-şi extindă reţeaua cu încă patru magazine până la finalul anului

Autor: Cristina Bellu 03.06.2019

Farmec Cluj-Napoca, cel mai mare producător local de cosmetice, activ şi pe piaţa de retail, şi-a bugetat pentru anul în curs investiţii de peste 2 mil. euro în retehnologizarea unor procese de fabricaţie. În plus, compania intenţionează să-şi extindă reţeaua cu încă patru magazine până la finalul anului şi să-şi dezvolte reţeaua proprie de distribuţie.

”În 2019, alocăm un buget de peste 2 milioane de euro în retehnologizarea unor procese de fabricaţie, în vederea creşterii productivităţii muncii. De asemenea, vom dezvolta reţeaua proprie de distribuţie, astfel încât să avem o acoperire cât mai bună la nivel naţional şi să atingem noi standarde de performanţă pe piaţa românească şi nu numai”, spune Mircea Stânceanu, Director Economic Farmec.