Afacerile germanilor de la Mahle au crescut în 2018 cu 10%, la peste 353 mil. lei, însă pierderile s-au mărit. În portofoliul companiei se află clienţi precum Rolls-Royce, BMW sau Mercedes-Benz

Autor: Laurentiu Cotu 07.06.2019

Compania Mahle Componente de Motor, subsidiara locală a grupului german Mahle cu vânzări globale de 12,6 mld. euro, a realizat anul trecut o cifră de afaceri de aproape 353,3 mil. lei (76 mil. euro), în creştere cu peste 10% faţă de anul precedent, potrivit calculelor ZF pe baza datelor de la Ministerul Finanţelor. Compania şi-a adâncit însă pierderea în 2018 la 27,2 mil. lei (5,8 mil. euro), de la 17,6 mil. lei (3,8 mil. euro) în anul anterior, arată datele publice.

Compania a ajuns la finalul anului trecut la un număr mediu de 813 de angajaţi, potrivit mfinanţe.ro.