Frigotehnica îşi bazează creşterea pe expansiunea retailerilor. În 2018, profitul a fost de 7,5 mil. lei, la afaceri de peste 100 mil. lei

Autor: Răzvan Botea 07.06.2019

Compania este prezentă în România, Ucraina, Bulgaria, Cehia şi are planuri de extindere în Ungaria şi Germania.



Frigotehnica, companie care oferă soluţii frigorifice, a înregistrat în 2018 un profit de 7,5 mil. lei, o creştere de peste trei ori comparativ cu profitul înregistrat de companie în anul precedent.

„Există un studiu foarte interesant şi am luat ca ţară de referinţă Austria. La o suprafaţă la jumătate faţă de cea a României şi cu 10 mil. de locuitori, faţă de cele 17 mil. de locuitori din România, în Austria sunt 4.000-5.000 de hipermarketuri, în timp ce în România sunt aproximativ 2.500. Aşadar, sunt perspective de creştere. Din ceea ce ve­dem în ultimii ani şi retailerii au accelerat planul de expansiune. Pe sectorul industrial ne-am propus o creştere de 50% anul acesta şi anul viitor“, a declarat pentru ZF Adrian Neacşu, CEO al Frigotehnica.